Sparc

Pon, 11 Mar 2002, 00:15:28 CET

On Sun, 10 Mar 2002, Michal Dwuznik wrote:
[..]
> Przede wszystkim czy da sie w miare "bezproblematycznie" instalowac, i od
> lektury ktorego pliku zaczac myslenie o instalacji :)
>
> Mam na podoredziu maszyne Ultra 10 i chcialbym na niej postawic Linuxa -
> Redhat istnieje tylko stary, pomyslalem o PLD, Marcin juz napisal ze sie da,
> pytanie tylko jak trudno :)

Raczje dość łatwe. Wystarczy dociagnąć potzrebne pakeity i wykonać upgrade
bez możliwie używania --nodeps/--force. W tej chwili z pakietów an sparc
nieprawidłowo pracuja tylko silo i (nadal) sudo.
silo jest łatwe do poprawienia z sudo nie udało mi się dojść o co tam
biega że to nie działa (wczeniejsza wersja z repo działa ale jest to
znowu wesja z "prześwitem" :).

kloczek