alsa

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w phreaker.net
Nie, 24 Mar 2002, 23:10:05 CET

On Sun, 24 Mar 2002, Andrzej Dereszowski wrote:

> Sorry za ntg, ale może wiesz, czy do alsy są programiki sterujące dsp w emu10k1 (do oss jest taki emu-dspmgr czy coś). Nigdzie nie umiem tego znaleźć,
> a nie chce mi się już wracać do oss :-(
> Jeśli by się takie coś znalazło, to nawet poświęciłbym czas na przygotowanie
> speca ewentualnie :-) (no chyba, że już jest, a ja nic nie wiem :)

emu-tools są w alsie 0.9.0beta i w ossowym emu10k1 (aktualnie na
sourceforge). A z tego co pamiętam to spec w cvsie sobie leży.

pozdr.

--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> ]
[               Linux Registered User #164489 ]