co jest supportowane, wniosek racjonalizatorski.

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 25 Mar 2002, 15:30:01 CET

On Mon, 25 Mar 2002, wrobell wrote:

> Miałem nadzieję, że ona szybciej odpowie. :-)
>
> Macie rację, jest to potrzebne tylko z tego co widzę to nikomu
> nie chce się tego zrobić.
Zaczalbym od apelu do ludzi, ktorzy PLD stawiali w roznych konfiguracjach
sprzetowych o podzielenie sie uwagami, na jakim sprzecie stawiali i z
jakim skutkiem.

Ja ze swej strony moge podac jako sprzet sprawdzony i dzialajacy pod PLD.
Oczekuje propozycji gdzie takie rzeczy do cvs wrzucac.

1. Maszyny "firmowe"

Compaq ML 350
Compaq ML 570 (uwaga: pakiet dev z RH - w naszym brak urzadzen do macierzy)
Compaq Proliant 1600
Compaq EP 6400
IBM xSeries220
HP NetServer E60
HP NetServer LC 2000
HP NetServer E800
Apple Macintosh G4 2x500
Apple Macintosh G4 733

2. Maszyny "skladaki" - supportowane komponenty
- plyty glowne:
Asus A7M266
Asus A7V266
Asus A7A266
Asus CUV4X-D (ep09)
Asus TUV4X
Soltek SL-75DRV2
Soltek SL-75DRV4
Shuttle AK321
Abit VP6

- kontrolery SCSI
Adaptec 29160 (uklady 7892, 7899)
Tekram 390U3W (i inne na sym53c8xx)
Tekram 390U2W
Tekram 395UW/310
ATTO U2W (do Maka)
Advansys
BusLogic

- karty sieciowe
Intel EtherExpress 82557
Intel EtherExpress 82559 (sa klopoty na 10Mbps)
3com 905B-TX
3com 905C-TX
3com Gigabit (na bcm5700)
AlliedTelesyn 2500
AlliedTelesyn 2700
Compex (na realteku)
D-Link 570TX (4xethernet)

> Jeśli Agnieszka uważa, że jest to bardzo potrzebne to zapraszam do
> współpracy.
I wiem ze na pewno uzupelni te liste sprzetem do ktorego ma dostep ;)

> Tu się realizuje pomysły a nie zgłasza wnioski. :-]
Ale dobrze jest pomysl zasygnalizowac przed realizacja, by
skonsultowac go i udoskonalic przed zabraniem sie do pracy :)

Pozdrawiam,

M.

PS. Moze tak zbierzemy lspci -v z naszych maszyn na PLD?
Majac takie dane bedzie mozna pokusic sie o stworzenie czegos takiego
jak widzialem w Mandrake - compatibility matrix.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-