Zasilacz AT.

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 26 Mar 2002, 02:13:33 CET

On Tue, 26 Mar 2002, Artur Flinta wrote:

> Witam!

> Dobra, doczytałem trochę u siebie widzę, że posiałem lekki zamęt.
> Powergood, jak się okazuje jest wystawiane przez zasilacz, kiedy to według
> zasilacza zostaną osiągnięte nominalne wartości napięć, co pozwala na
> rozruch płyty głównej. Natomiast, zasilacz (przynajmiej większość
> starszych) do rozruchu potrzebuje obciążenia przynajmniej 5W na lini
> 12VDC. Dobrze do tego celu nadaje się żarówka samochodowa. Powinno
> zadziałać.

Testy wykazuja ze w przypadku mojego zasilacza jest to linia +5V. Poza
tym obciazenie wymagane chyba jest mniejsze niz 5W. W kazdym razie
jeden HDD wystarczyl aby zasilacz wystartowal poprawnie. Nie wiem czy jest
to prawidlowosc czy nie. W kazdym razie dziala. Tak przy okazji gdzie to
wyczytales? Moze w necie?

Dzieki za pomoc.
Grze$!?