sendmail + procmail

Arkadiusz Chomicki chomar w wla.pl
Czw, 2 Maj 2002, 16:22:45 CEST

On Thu, 2 May 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Dla dowolnego MTA są dwa rodzaje przewsyłek:
> - te które pownny być zeskładowane loklnie co zwykle odbywa się to pzrez
>   przekazanie lstu LMDA np. procmailowi,
> - takie które trzea przekazać innym serwerom.
>
> Czyli MTA nie odrużnia przesyłek których wędrówka między serwerami
> pocztowymi zaczyna się od niego reszty przesyłaniu których jest
> tylko pośrednikiem między innymi MTA.
> Z drugiej srony ktoś kto wysyła pocztę z adresem źródłowym domeny
> obsługiwanej przez Twój MTA wcale nie musi używać Twojego serwrera
> pocztowego zeby wyałać pzresyłakę. To jest tak jak z listem zwykłym.
> [...]

dziękuję bardzo za pouczający wykład, duzo mi pomoglo
ale w konfiguracji malo
ja wiem ze nie da sie kontrolawac w ten sposob wychodzacych listow
i tlumaczylem to klientowi
ale on tego chce
mowilem mu ze jak wybirze ktos inny smtp to ja tego nie przechwyce
ale on sie uparl i mam problem

kiedys w RH udalo mi sie to zrobic a teraz juz nie

Pozdrawiam
ChomAr
--
   Arkadiusz Chomicki       ICQ: 96876099