FS-y ( było: Obciążenie proca przy kopiowaniu)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 6 Maj 2002, 00:10:34 CEST

On Monday 06 May 2002 00:03, you wrote:
[...]
> Tak OT: chwała reiserfs-owi. Już pare razy w wyniku przemeblowań
> w sposób dosyć nagły i przypadkowy serwerek tracił zasilanie, po
> czym wstawał bez najmniejszego bólu.
> ext3 upiera się sprawdzać dysk po czymś takim.
Ciekawe... bo u mnie ext3 się zachowuje poprawnie, tj. dopóki dysk nie
osiągnie odpowiedniej liczby mountowań, to tylko dogrywa zmiany z dziennika
i wstaje dalej. Kilka razy "testowane".
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537