FS-y (było: Obciążenie proca przy kopiowaniu)

0neg 0neg w poczta.gazeta.pl
Pon, 6 Maj 2002, 00:15:39 CEST

Łukasz Maśko wrote:
> On Monday 06 May 2002 00:03, you wrote:
> [...]
>
> Ciekawe... bo u mnie ext3 się zachowuje poprawnie, tj. dopóki dysk nie
> osiągnie odpowiedniej liczby mountowań, to tylko dogrywa zmiany z dziennika
> i wstaje dalej. Kilka razy "testowane".

Może to dlatego, że akurat ext3 to z RH testowałem. W każdym razie
narzeka, że 'not umounted cleanly' i sprawdza.

bart
--
             This signature is intentionally left blank.
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/