Mplayer i postprocessing raz jeszcze.

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pią, 10 Maj 2002, 19:38:33 CEST

On Fri, 10 May 2002, Blues wrote:

> Jeżeli masz kernel 2.2 to jest to jak najbardziej poprawne zachowanie,
> ponieważ podobno support do SSE na tych jajkach jest "not safe". Nie mam
> pojęcia o co dokładnie chodzi - dzimi, wiesz?

wcale chyba nie ma u nas jako takej obslugi instrukcji SSE i wogole PIII,
owszej, jest alternatywne rozwiązanie, tj skozystanie z 2.2.21aa2 bądź coś
w tym stylu, dodaj to poprostu obsluge najnowszych procków, tj K7,
PIII/IV, itp, itd z calkowitą obslugą ich instrucji.
jesli bardzo wam na tym zalezy, mogę w -r LINUX_2_2_DEVEL wlaczyc
potrzebną łatkę.

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)