Error: ???

Panta rei panta_rei w o2.pl
Pon, 13 Maj 2002, 12:02:11 CEST

Witam szanownych grupowiczów !
Może to i błachy problem, ale nigdzie nie znajduje rozwiązania
Problem tkwi w instalacji PLD wywala mi taki błąd:

error: conflict between ncurses-dewel and ncurses-ext
error: conflict between ncurses-ext and ncurses-dewel
error: Buggy package set.

Instalka z 09.04.2002 jajko 2.2.20

ncurses-dewel- znalazłem, należy do grupy kernel-sources, bardzo
potrzebnej ze względu na to, iż gołe jajko nie odpali mi X-ów, brak modułu
MTRR :( Tego
drugiego nie znalazłem w żadnej innej grupie pakietów, poza tym gdy
ten pierwszy pomijam efekt instalacji jest podobny- nie pokazuje ww
komunikatu i nie instaluje sie wcale :((

Ludzie o co tu chodzi i jak to pominąć zazchowując pełną użyteczność
kernel-sources
Za wszelką pomoc z góry dzieki

--
pozdrawiam, Sławomir