DB/2 v7.2

Nie, 12 Maj 2002, 12:11:16 CEST

On Sun, 12 May 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> Tomek, jesteś geniuszem ;) Strace, wprawdzie innego programu (db2jstrt),
> ale powidziało mi że nie uruchomił się on mimo braku jakiegokolwiek
> komunikatu, za to utworzył on log w $PWD i z niego już sobie resztę
> doczytałem...

Przy okazji: czy nie udało Ci się skompletować jakiś konkretnych
poprawek czy innych dosdtosowań jakie wymagałoby instalowanie DB/2 na PLD
? Ot choćby skrypt startowy czy kawałek pliku konfiguracyjnego lub
cokolwik innego co mogłoby zostać jako ślad w ogólnodostepnych zasobach
dzięki którym kolejne osoby które by się do czegoś takiego się
przymierzały miałyby już krótszą drogę (?).
Moze udałoby się to pzrepowac w rpm-a (?).

kloczek