Odzyskiwanie kluczy PGP.

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 13 Maj 2002, 17:44:49 CEST

On Mon, May 13, 2002 at 05:34:52PM +0200, Michal Margula wrote:

> O ile rozumiem górną granicę, to nie jest dla mnie znane źródło tej dolnej.
> Jaki to musi być komputer aby w 6 tygodni odtworzył klucz 1024bitowy?

512 bitowy, kilka komputerów (pecetów). Był o tym niedawno post na
buraku.

Natomiast komputer, który łąmałby 1024 bitowe w kilka sekund
kosztowałby chyba miliard dolarów czy dziesięc miliardów, nie pamiętam ;)

Po prostu liczby pierwsze są prawdopodobnie w P.

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h