Re: Wiecznie (nie)działające połączenie...

jasio@myslenice.dhs.org jasio w myslenice.dhs.org
Wto, 14 Maj 2002, 09:30:56 CEST

On Mon, 13 May 2002, Michal Margula wrote:

> Ja bym się przyjrzał temu SDI, bo moje chodziło do tygodnia nawet.
Tu wcale nie chodzi o modem - ja też tak mam raz na jakiś czas - po prostu
czasami umiera pppd - i to bez żadnego komunikatu - i pomimo opcji persist
nie uruchamia się ponownie. Ostatnio dołożyłem jeszcze opcję maxfail 0 -
efekt był taki, że pppd usiłował w nieskończoność wznowić połączenie, ale
mu się nie udawało. Dopiero jak go ręcznie ubiłem i zrobiłem ifup sdi, to
wszystko wstało od kopa. Modemu nie dotykałem :-) Więc to mi wygląda na
skopany pppd. Bo takie rozłączenia, po których pppd wstaje z powrotem
normalnie też się zdarzają - raz na parę tygodni, a takie po których nie
wstał zdarzyły mi się (przez prawie rok czasu) zaledwie kilka razy. Ale
jednak się zdarzyły ... Czyżby faktycznie jedynym rozwiązaniem był cron ?
Tak dla uściślenia podaję opcje, których używam:
115200
defaultroute
crtscts
modem