cvs SOURCES

Wto, 14 Maj 2002, 09:47:47 CEST

On Tue, 14 May 2002, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:

> I oto dnia sądnego 14 maj 2002, Tomasz Kłoczko napisał(a):
>
> ( w sumie miałem tego maila puścić na pld-devel-pl ale palec mi sie w
> slrn-pl omsknął i poszło na inną listę ;P)

> OK. będę więc puszczał żródła, ale tylko te mniejsze. Wysyłanie takich
> kolosów jak mozilla zostawię osobom o szybkim mniej obciążonym łączu, bo
> dla mojego SDI jest to spore wyzwanie.

Dlatego .. każdy kto ma RW moze dostać choćby konto na team.pld.og.pl czy
w kilku innych miscach skąd ciagnięcie jest szybsze.

> I jeszcze chciałbym się dowiedzieć kiedy usuwać stare wersje źródeł -
> natychmiast wraz z dodaniem nowego tara, czy dopiero jak zobaczę ze
> pakiet przeszedł przez buildery?

Wtedy kiedy uznasz ze stare źródła są juz nie potzrebne bo nowa wersja
powinna spełniać funkcje mniej wiecej tak asamo jak poprzednia.
Jeszcze raz .. pewne decyzje co do np. upgradeów nie należą tylko do mnei
czy kilku innych osób. To jest za mała grupa żeby podejmować racjonalnie
takei decyzje o duzej ilści pakeitów. W tym sensie lepiej robić mnie a
dokąłdniej .. tak żeby samemu być pzrekonanym o tym że upgrade jest
potzrebny lub że przynajmniej nie powinien niczego zakłucić (zawsze coś
moze wyjść potem w prani - w końcu nie wszystko da się wychwycić od razu i
za takei rzeczy nikt nikogo obwiniać za mocno nie powinien).

> Na razie np starej wersji dctc i dc_gui
> nie usuwałem, bo nie wiedziałem czy mogę.

No to teraz skompiluij to u siebie i sprawdź czy choć dziaął. Ja zadziała
to mozesz kasować. Tak postawione kryterium powinno być dość proste w
realizacji (a osobiście nawt na oczy nie widziałem działajacej aplikacji
dc).

kloczek