rc-scripts i arp

Śro, 15 Maj 2002, 19:31:50 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Nie wygaduj lepie bzdur :>
Bardziej mnie interesuje to co o tym sądzi ANK, a nie Ty. Skoro ip ne samo
nie próbuje znaleść interfejsu to znaczy, że były za tym jakieś przesłanki.
Po szczegóły - mailto:ank

ethers zostanie, to wiadomo ale tylko opcjonalnie przy właczeniu jakiejś tam
opcji.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr