rc-scripts i arp

jasio@myslenice.dhs.org jasio w myslenice.dhs.org
Czw, 16 Maj 2002, 10:25:32 CEST

On Thu, 16 May 2002, Jacek Konieczny wrote:

> Będzie działało, bo ARP działa wtedy na urządzeniu br*, nie na
> poszczególnych eth*. Przynajmniej tak mi się wydaje.
Hmmm, urządzenia eth* są - tylko mają adres 0.0.0.0/0 (każde eth*), a taki
"prawdziwy" adres ma br* (np. 192.168.1.1) ........ Zresztą sprawdzę w
praktyce - całą dyskusję na temat rc-scriptów i arp-a zacząłem dlatego, że
właśnie chcę odpalić arpa na serwerze z bridgem na 4 sieciówkach :-) Jak
nie będzie działało - to na pewno się odezwę :-)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.dhs.org