do jacek at irc.pld.org.pl, samowolka ?

Olgierd Pieczul wojrus w linux.slupsk.net
Czw, 16 Maj 2002, 11:13:43 CEST

Dnia Tue, May 14, 2002 at 09:57:25PM +0200 stanal u mych drzwi list od Michal Margula i rzekl:

> I co rośnie z niego młody Beeth? Co to ma do rzeczy, że jest operatorem
> serwera, skoro to serwer IRC dla PLD, a nie jego prywatne podwórko.
to ja uscisle:
ban za chamstwo byl za:
May 14 00:04:36 <Doko> kurwa co to jest
May 14 00:04:38 <Doko> 1  #pldhelp   jack!jack@ 43559 *!*@pw216.warszawa.sdi.tpnet.pl
May 14 00:04:54 <Doko> i za co sie pytam ?

ja nie po to siedze na #pldhelp zeby narazac sie na takie odzywki.
sprawy kanalow nie maja nic wspolnego ze sprawami ircd. jack sie
zagalopowal w zartach :)

--
Olgierd Pieczul
wojrus w linux.slupsk.net