abiword

Adam Gorzkiewicz adgor w faraon.dhs.org
Śro, 22 Maj 2002, 00:58:09 CEST

Dnia wto 21. maj 2002 22:07, Tomasz Kłoczko napisał:

> Właśnie brak nam tu odpowiednich fomtów *-2 kytóre są używane przez ten
> program. Ktoś wie gdzie tego szukać ?
Ja sobie poradziłem w ten sposób, że przewaliłem czcionki iso-8859-2 z
pakietów fonts-Type1-ulT1mo i XFree86-fonts (Type1) do
/usr/X11R6/share/Abisuite/fonts/pl
Do tego katalogu musiałem wrzucić też odpowiadające im  .afm
Po spreparowaniu fonts.scale/fonts.dir  17 na 30 fontów jest z ogonkami.
Niestety - przy próbie drukowania czegokolwiek nasz abiword się wywala :( ale
to już inny temat
--
AdGor
adgor w faraon.dhs.org