abiword

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Śro, 22 Maj 2002, 11:28:09 CEST

Adam Piatyszek wrote:
> W Twoim liście z dnia 21 maj 2002 można przeczytać:

> A ja jeszcze dorzucę pytanko czy komukolwiek udało się zmusić ten
> program do wydruku (ewentualnie podglądu wydruku)? U mnie wywala się
> zawsze w tym momencie z komunikatem o naruszeniu ochrony pamięci.
>
> ediap

Ja mam tak ... piszę krzaczkami po polsku, ale podgląd wydruku wygląda
cacy ... Jakoś mi to nie przeszkadza, bo i tak tego programu nie używam :)

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com S.A.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com