Nie działające kde3

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Śro, 22 Maj 2002, 11:29:15 CEST

On Tue, May 21, 2002 at 10:59:52PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Czemu tego jeszcze nie wrzuciłeś do CVSu PLD? W końcu afaik paczkowacz
> jesteś :-)
Nie. Poczytaj sobie wątek który wtedy zacząłem i w którym kloczek
stwierdził że nie jest nam potrzebny wcześniejszy dostęp do releasów.

> Wydaje mi się, że gdyby to się znalazło w cvsie ale nie na ftpie (tzn
> do oficjalnego release) to było by OK również dla ludzi z KDE.
A ja nie wiem. Napisałem maila do Dirka w którym dość dokładnie opisałęm
mu co i jak u nas wygląda i pytałem się na co z tego by się zgodził, ale
nie dostałem odpowiedzi. Może jak wrócę do domu to spróbuje jeszcze raz
napisać i coś wynegocjować (dla mnie --- ale znowu nie wiem czy Tomkowi
to nie będzie przeszkadzać --- wystarczyłoby żebym ja te tarballe
dostał, bo wtedy nie byłoby problemu że znajdują się w publicznie
dostępnym miejscu).
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--