Nie działające kde3

Śro, 22 Maj 2002, 12:08:11 CEST

Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> writes:

> Nie. Poczytaj sobie wątek który wtedy zacząłem i w którym kloczek
> stwierdził że nie jest nam potrzebny wcześniejszy dostęp do releasów.
Tomek nie używa KDE3 to niech się nie wypowiada.

> A ja nie wiem. Napisałem maila do Dirka w którym dość dokładnie opisałęm
> mu co i jak u nas wygląda i pytałem się na co z tego by się zgodził, ale
> nie dostałem odpowiedzi. Może jak wrócę do domu to spróbuje jeszcze raz
> napisać i coś wynegocjować (dla mnie --- ale znowu nie wiem czy Tomkowi
> to nie będzie przeszkadzać --- wystarczyłoby żebym ja te tarballe
> dostał, bo wtedy nie byłoby problemu że znajdują się w publicznie
> dostępnym miejscu).
Hm, a ja chyba widziałem na liście kdeowej, że ktoś odpisał, żebyś
podesłał klucze ssh itp. Niestety nie pamiętam co tam było dokładnie...

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr