mplayer

Daniel Mróz beorn w send.gromada.pl
Czw, 23 Maj 2002, 09:01:49 CEST

Czesc

   Czy ktos z Was uzywa mplayera na S3 Savage4? U mnie przy pierwszym
uruchomieniu mplayera z `-vo xv' dzialal pieknie (obraz i dzwiek).
Wylaczylem komputer, nastepnego dnia uruchomilem ponownie i ten sam
film, na tym samym mplayerze, uruchomionym z tymi samymi parametrami
zamiast obrazu wyswietla mi ekran z pionowymi czarnymi kreskami na
zielonym tle, zarowno na fullscreenie jak i w oknie. Nic nie
zmienialem, mplayer uruchamiany z uzytkownika nie-root. Obraz i dzwiek
mam przy `-vo x11', ale nie dziala fullscreen. Na `-vo gl' i `-vo gl2'
sie wlecze niemilosiernie, pozostale tryby nie dzialaja.

CPU:              P3/450/64MB RAM
mplayer:          najnowszy (0.90costam)
grafika:          S3 Savage4/8MB RAM

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?