X- znowu, już wymiekam

Panta rei panta_rei w o2.pl
Śro, 22 Maj 2002, 21:46:10 CEST

Dnia 02-05-22 08:48, Użytkownik Daniel Mróz napisał:

> Za malo RAMu na karcie? :O

Randitione v2200 8MB wcale nie mało

>       Modes       "800x600" "6000x4096" "1280x1024" "1024x768"

Sprawdzałem i nic z tego cały czas ten sam efekt

> konfiguracji. Odpal `XFree86 -verbose' i zobacz czy przypadkiem nie
> wyjechales z trybami poza zakres czestotliwosci monitora (np. "hsync

ech o tym zapomniałem ale wydaje mi sie,że nie powinno być błedów

> Jesli tak, sprobuj dodac parametry `HorizSync' i
> `VertRefresh' (zgodnie z mozliwosciami monitora) do sekcji `Monitor'.

od samego początku ustawiam ręcznie zgodnie z instrukcją monitora, poza
tym testowałem inne ustawienia i nic :(

przy instalacji uważałem, żeby nie przegapić swojego XFree86 do mojej
karty, ale może nie zainstalowało sie to jak trzeba- jak więc mam
sprawdzić jakiego sterownika aktualnie używam?

Dziękuję za uwagę

--
"Zgadzdam się z panem całkowicie, z tym że nie ma pan absolutnie racji"
                                                  Zygmunt Kałużyński