imaps (było Re: Wlaczanie demona fam do xinetd.)

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Czw, 23 Maj 2002, 16:15:33 CEST

On Thu, May 23, 2002 at 10:04:37AM +0200, Stacho Pal wrote:

> Hmm, dobrze że nie wiedziałem. ;) Fragment /etc/rlinetd.conf
> =============
> service "imaps" {
>         protocol        tcp;
>         port            "993";
>         user            "root";
>         server          "/usr/sbin/imapd";
>         exec            "/usr/sbin/imapd";
> }

To osobę u której nie chodzi proszę o następujący test:
do pliku /etc/sysconfig/rc-inetd/imaps (czy jak to się tam nazywa)
dodać linijkę
FAMILY=ipv4
i przestartowanie rc-inetd. Jeśli będzie działać (a powinno) to trzeba
będzie poprawić pakiet aby ten wpis się tam znalazł. Zresztą i tak
trzeba go będzie dodać ponieważ uw-imapd nie działa po czymś innym niż
ipv4.
Jeśli coś pokręciłem to proszę o korektę.

Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/