Godna nagrywarka

Piotr Szymanski djurban w linuxpl.org
Pon, 27 Maj 2002, 15:05:48 CEST

Hi,
Once on a beatiful day pon 27. maj 2002 14:34, Łukasz Maśko wrote:
> Ja mam LG GCE-8160B 16/10/40 i nie mam z nią żadnych problemów. Jeśli już
> to raczej z jakimś bardziej "wymyślnym" frontendem do wypalania płyt, ale
> to już kwestia oprogramowania.
Najlepsze sa Yamahy :). Mam crws4416 (SCSI) i karte advansys i jest spoko.
Karty advansys sa tanie (chyba najtansze scsi) i obsluguja linuksa, przez
drivery, ktore napisal sam producent, sa one tez wlaczane do jadra, ale
lepiej sciagnac najnowsze z:
http://www.connectcom.net/downloads/software/os/linux.html (tu masz wszystkie)
i ftp://ftp.advansys.com/pub/linux/linux.tgz (a tu sa najnowsze, ktore powinny
dzialac z  najnowszymi jadrami).
Tak swoja droga to ciekawe czy pld dolacza najnowzze drivery z advansys do 2.2
i 2.4 czy tez uzywa tych co sa z jadrem?
--
!: Piotr Szymanski | LinuxPL Dev. Team Member | KDE i18n-pl coordinator
@: djurban w linuxpl.org | The website is coming