Godna nagrywarka

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pon, 27 Maj 2002, 15:08:57 CEST

On Mon, May 27, 2002 at 03:05:48PM +0200, Piotr Szymanski wrote:
> Hi,
> Najlepsze sa Yamahy :). Mam crws4416 (SCSI) i karte advansys i jest spoko.
> Karty advansys sa tanie (chyba najtansze scsi) i obsluguja linuksa, przez
> drivery, ktore napisal sam producent, sa one tez wlaczane do jadra, ale
> lepiej sciagnac najnowsze z:
> http://www.connectcom.net/downloads/software/os/linux.html (tu masz wszystkie)
> i ftp://ftp.advansys.com/pub/linux/linux.tgz (a tu sa najnowsze, ktore powinny
> dzialac z  najnowszymi jadrami).
> Tak swoja droga to ciekawe czy pld dolacza najnowzze drivery z advansys do 2.2
> [...]

IMHO dzisiejsze nagrywarki niczym nie ustępują SCSI. Kiedyś to miało
znaczenie (sam mam zdezelowanego philipsa scsi), teraz jednak mam IDE LG.
Sama ilość dostępnych nagrywarek SCSI na rynku świadczy o powodzeniu IDE
;)

--
.:|Jarosław Kamper|:×:|jack w irc.pl|:×:|http://jack.eu.org/|:×:|RLU#165846|:.