Godna nagrywarka

Leszek Krupiński leszek w php.net
Pon, 27 Maj 2002, 15:05:48 CEST

Witam

Ship log, stardate [-30]8523.1, Przemysław G. Gawroński reports:

> Mam zapytanie, chce kupic nagrywarke, ktora mozna latwo zainstalowac pod
> linuxem.
>
> Czy moze ktos moze mi polecic jakis model, i ewentualnie przestrzec przed
> innymi ?

Zasadniczo nie ma problemów z nagrywarkami. Ja ma LiteOn
16x10x40x i nie narzekam - tania a na technologiach plextora.

[!!!     Szukam pracy jako programista PHP lub administrator Linux     !!!]
[            Silly is a state of mind, stupid is a way of life            ]
[ http://www.leon.w-wa.pl/ ] | [ pl.comp.lang.php FAQ: http://php.faq.pl/ ]
[       L-Forum - forum dyskusyjne w PHP http://www.l-forum.w-wa.pl/      ]