Godna nagrywarka

Piotr Szymanski djurban w linuxpl.org
Pon, 27 Maj 2002, 15:24:43 CEST

Hi,
Once on a beatiful day pon 27. maj 2002 15:08, Jarosław Kamper wrote:
> IMHO dzisiejsze nagrywarki niczym nie ustępują SCSI. Kiedyś to miało
> znaczenie (sam mam zdezelowanego philipsa scsi), teraz jednak mam IDE LG.
> Sama ilość dostępnych nagrywarek SCSI na rynku świadczy o powodzeniu IDE
> ;)
Aqrat ilosc nagrywarek scsi na rynku nic nie znaczy. Nagrywarki IDE moga
nagrywac tak samo szybko jak SCSI, ale zawsze beda mniej niezawodne.
Najlepszym dowodem na to jest to, ze na mojej starej Yamaha wypalilem tyle
plytek, ze niejedna dzisiejsza nagrywarka IDE by wysiadla, mam ja od 99 i nie
mam jej nic do zarzucenia, teraz to technologiczny smiec, ale nie zdarzylo mi
sie zeby popsula plyte, co w IDE jest na porzadku dziennym jesli nie ma
BurnProof i jemu podobnych.
--
!: Piotr Szymanski | LinuxPL Dev. Team Member | KDE i18n-pl coordinator
@: djurban w linuxpl.org | The website is coming