Godna nagrywarka

artis@linux.bielsko.pl artis w linux.bielsko.pl
Pon, 27 Maj 2002, 17:00:12 CEST

On Mon, May 27, 2002 at 02:27:38PM +0200, Przemys?aw G. Gawro?ski wrote:
> Mam zapytanie, chce kupic nagrywarke, ktora mozna latwo zainstalowac pod
> linuxem.
>
> Czy moze ktos moze mi polecic jakis model, i ewentualnie przestrzec przed
> innymi ?

Ja z powodzeniem uzywam Yamaha CRW4260t z jan 1998
wiec nie jest to ostatnio krzyk mody ;) za to dziala bezblednie caly czas
oczywiscie SCSIna kontrolerze Symbios-Logic 53C87x - tak tez sie nazywa modul
w kernelu ;)
Sam kontroler oceniam wysoko, natomiast sprzet yamahy rowniez nie daje mi powodow do narzekania.

Ciekawostka jest to, ze ow kontroler nie ma BIOSA ;( ale co sie okazuje
w wiekszosci nowszych biosow Awarda jest pluginowy dodatek do obslugi wlasnie kontrolerow NCR - czyli Symbiosa (bo to ta sama marka juz teraz )) a jezeli nie ma to mozna sobie zapaczowac - takim oto sposobem przystosowalem fajny kontroler wyciagniety z jakiegos Compaqa (gdzie bios byl zintegrowany z Mainboard)do pracy na mojej maszynie

btw. Magistrala SCSI ma liczne przewagi nad EIDE - kto nie wierzy prosze choc pobierznie przejrzec jej specyfikacje ;) i nie ma sensu nad tym sie rozwodzic, po prostu z faktami trudno jest polemizowac

pozdrawiam