moduly scsi

Sławomir Sędyka kermit w zaba.tbg.net.pl
Wto, 28 Maj 2002, 11:39:51 CEST

Witam wszystkich.

Zrobilem sobie ostatnio apt-get dist-upgrade i mam problemy z modulami do
emulowania scsi.

xcdroast mimo, ze laduje moduly, to wypisuje mi komunikat, ze nie moze ich
zaladowac, badz nie mam ustawionych odpowiednich praw. Odpalam go z konta
root'a.

# xcdroast &
[1] 13921
# lsmod | grep scsi
ide-scsi                7552   0  (autoclean)
scsi_mod               58760   2  (autoclean) [ide-scsi sg]
ide-mod               123760   5  (autoclean) [ide-scsi ide-disk]
[1]+  Exit 1                  xcdroast

Poza standardowa dystrybucja PLD uzywam przekompilowanego przez siebie
xcdroast-0.98alpha10-1, ale to tylko frontend.

Gdzie szukac rozwiazania tego problemu?

--
Kermit