Re: eth0 błędy

Łukasz Siemiradzki pickman w wp.pl
Wto, 28 Maj 2002, 15:12:03 CEST

Dnia 27-05-2002 o godz. 22:58 Tomek Orzechowski
napisał(a):
> [27 maj, 2002] Tomek Orzechowski napisał:

> Jeśli chcesz skonfigurować ethernet to proponowałbym
zajrzeć do:

> /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-eth0 - konfiguracja interfejsu
(z
> przykładami i opisami)

 Dzieki, ale tam juz zagladalem i nie za duzo mi to dalo.
Skonfigurowalem jak trzeba, ale nic sie nie zmienilo.

> /etc/sysconfig/network - ogólna konfiguracja sieci
> Szczątki dokumentacji są w /usr/share/doc/rc-scripts*/

do /doc/rc-scripts*/ jeszcze nie zajrzalem, wiec moze
wreszcie cos sie zmieni.
Dzieki i pozdrawiam
            Lukasz
> Tomek Orzechowski

Efektywnie zarządzaj swoimi aukcjami! Oszczędzaj czas i impulsy!
Pobierz Aukcjonera i wystawiaj za darmo! < http://aukcje.wp.pl/aukcjoner >