problem z alsaconf

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 29 Maj 2002, 10:17:21 CEST

Witam!

On Wed, 29 May 2002 09:53:26 +0200
"Przemysław G. Gawroński" <P.Gawronski w obop.com.pl> wrote:

> Probuje skonfigurowac sobie karte dzwiekowa (archaiczny SB16) ale
> alsaconf po wybraniu karty wyswietla mi jedynie okienko z nazwa dla
> karty (domyslna nazwa: CARD_GNUstep ) i po tym wraca do glownego menu,
> natomiast w tle pojawia sie komunikat:
>
> Initializing ... please wait ...
> *** debug ***:
> [/home/users/buileder/rpm/BIULD/gpm-1.20.0/src/liblow.c(202)]: VC: 0
>
> Czy ktos moze mi podowiedziec o co chodzi, i co mam poprawic ?
>
> Dzieki Przemek

No cóż, nasza alsa 0.5x jest nie mniej archaiczna od Twojeg blastera
(obecnie standardm powinna być alsa 0.9 - ale ona chyba niespecjalnie
lubi się z naszym jajkiem 2.2.x - być może dzimi już coś zwalczył). A
wracając do konfiguracji, zamiast alsaconf, możesz wpisać sobie
odpowiednie wpisy do /etc/modules.con ręcznie na podstawie dokumentacji
jaka z alsą przychodzi, jest jasna i przjrzysta :-)

                               Pozdrawiam
                                     Artur

> --
> Przemysław Gawroński
> Specjalista ds. oprogramowania , Telemetria, TNS OBOP
> tel.: +48 22 648 30 71, fax: +48 22 644 99 47
> e-mail: P.Gawronski w obop.pl
> http://www.obop.pl, http://www.tnsofres.com

[ciach tona zbędznych śmieci]

Nie da się jakoś wyłączyć tych dodatków do listów? 2KB zbędnego bełkotu
reklamowego