Rysowanie ksztaltow geometrycznych i linii w gimpie.

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Czw, 30 Maj 2002, 23:40:32 CEST

On Thu, May 30, 2002 at 09:38:27PM +0200, Grzegorz Jagusiak wrote:
> Aby odpowiedziec na pytanie specjalnie zapisalem sie na liste. Zatem witam i
> przechodze do rzeczy. Mianowicie, aby narysowac ksztalt: kwadrat, kolo itp
> musimy najpierw takowy obszar zaznaczyc. Nastepnie z menu Edycja wybieramy
> opcje Rysuj po czym zostanie obrysowany zaznaczony ksztalt aktualnie aktywna
> szerokoscia ("krojem") pedzla. Co zas sie tyczy linii prostych to nalezy
> wybrac narzedzie Maluj (Rysuj) kliknac w miejscu, gdzi ma byc poczatek
> linii, a nast. nacisnac lewy Shift oraz lewy klawisz myszki i przeciagnac.
> [...]

To może mi ktoś również przypomni, jak wygenerowałem następujące logo?
http://jack.eu.org/logo.php <- to skrypcik generujący to samo logo w
czterech różnych kolorach.
Na 100% wygenerowałem je w gimpie (i za cholerę nie mogę sobie
przypomnieć jak), jedyne wątpliwości jakie mi się nasuwają, to czy
wyklikałem je w gimpie pod Linuksem, czy windą ;)

--
.:|Jarosław Kamper|:×:|jack w irc.pl|:×:|http://jack.eu.org/|:×:|RLU#165846|:.