problem z utmpx'em

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Pią, 31 Maj 2002, 00:32:02 CEST

On Thu, 30 May 2002 undefine w aramin.one.pl wrote:

> fajne :)
>
> myślałeś może żeby to spakietować, lub ew gdzieś dołączyć(np do
> sh-utils)?

heh, szczerze mówiąc to o niczym nie myślałem, napisałem to "na
poczekaniu" jak sam miałem śmieci w utmpx. Robienie osobnego pakietu
wydaje mi się lekką przesadą, wszystkie nagłówki rpm-a mogą być większe
niż sam program :)

Andrzej Szombierski
anszom w v-lo.krakow.pl / qq w kuku.eu.org / anszom w klub.chip.pl