urządzenia ide-scsi i montowanie nfs

grzes grzespt w pf.pl
Pon, 1 Gru 2003, 22:22:14 CET

Dnia poniedziałek 01 grudzień 2003 22:16, Jacek Rzęsista napisał:
[...]
> Dorzuć jeszcze do /etc/modules.conf takie coś (wystarczy przeczytać
> CD-Writing HOWTO ;) ):
[...]
Dzięki :-}

> A jaki komunikat leci ? Co w logach ? Na pewno chciałeś całe
> /home/users zamontować jako /home/malutki ? U mnie tak to wygląda w
> /etc/fstab: 192.168.1.1:/home/users/jasio /home/users/jasio/moje nfs
> auto,users,rw,rsize=8192,wsize=8192    0       0
> (oczywiście całość w 1 linijce ;) )

Nie napisałem, że samo montowanie działa, tylko nie działa to
automagicznie przy starcie systemu...
:-(

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |