Kompy w lodowce. Pozdrowienia.

Filip Kalinski filon w pld.org.pl
Nie, 12 Sty 2003, 21:04:16 CET

On Sun, Jan 12, 2003 at 07:14:46PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:

> Mam jeszcze problem z obudową, bo moja ma 43cm wysokości i może się ten
> cały stuff nie zmieścić - już teraz zasilacz leży poza obudową a na jego
> miejscu jest Zalman 6000 Cu. Myślę o Xaser II 5000 Plus Thermaltake ale
> on jest tylko 10cm wyższy, pozatym jego cena w Polsce jest dość wysoka
> (~1000 zł na 4max.com.pl, czyli jakieś 2 x więcej niż w USA).

Najgorzej było u mnie kiedyś z prockiem, bo ORBa mam, który strasznie
hałasuje. Jak odłączałem go, to nagle cicho się robiło.

Potem wiatrak w ORBie padł (już w drugim, poprzedni też się zepsuł),
więc  nałożyłem na radiatorek bardzo cichy i wolny wiatrak od zasilacza.
Procka teraz prawie nie słychać.

Niestety teraz słychać i to wyraźnie zasilacz! Co najlepiej z nim
zrobić? Zmieniłem mu kierunek dmuchania, to trochę przycichł, ale
zaczęło być bardzo gorąco w obudowie.
Nie wiem, czy mogę zmniejszyć obroty, bo teraz na radiatorze
transformatora (a raczej jakichś diod, czy czegoś tam) jest 60°C,
nie wiem ile to wytrzymuje....

Co radzicie na głośny zasilacz?

--
Filip Kalinski <filon w pld.org.pl>