jajo 2.6

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Śro, 30 Lip 2003, 11:40:06 CEST

Dnia Wed, 30 Jul 2003 10:47:26 +0200 (CEST)
Osoba skrywająca się za mailem < Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> >
napisała:

> IMHO jest bardzo stabilne. Z 2.4 miałem problemy większe, a teraz na
> jednej maszynie od pewnego czasu testuje na delikatnej produkcji - jest
> dobrze.

Ja dorzucę swoje parę grosików ;) (może się zbierze złotówka :P) 2.6 w
porównaniu do 2.4 jest duuużo stabilniejsze bynajmniej u mnie - 2.4 potrafiło
się zamrozić przy większym obciążeniu (vaniliowe + grs), 2.6 natomiast
przeżyło loada 120 przez pół dnia i było na nim widać jak jajo powinno działać
- konsola wogóle nie "lagowała" nie było problemu z przełączaniem się między
konsolami, nie było efektu "pisania przez ducha", jedynie przymulało
przełączanie między dużymi programami pod x'ami które coś cachowały na dysku,
i praktycznie system lekko potrafi dostać czkawki w momencie jak jet dorzynany
dysk twardy co zapewnie zostanie poprawione o ile to bug kernela nie kwestia
mojej maszyny (dyski na zewnętrznym kontrolerze). Poza tym zauważyłem że to
jajo ma coś jak by sztuczną inteligencję (czy jak to nazwać), jeśli system
jest mocno obciążony to sheduler chyba inaczej traktuje procesy nie używane w
dawnej chwili, bynajmniej zauważyłem takie objawy przy większych obciążeniach,
że jak się zostawi maszyne w spokoju to po powrocie nastepuje efekt pisania
przez ducha, by po paru sekundach wszystko wróciło do normy i to tylko z tymi
programami jakie się używa w danej chwili...

--
 |  Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder CHInc. | Memeber PSI & SzLUUG  |