Komp strasznie staje jak wiekszy transferek.

btower btower w osiedle.net.pl
Nie, 2 Lis 2003, 20:56:40 CET

Mam kompa w sieci lokalnej (1) który udostępnia mi necik w drugim kompie (2)
juz w domu.
Teraz jezeli siedze na hubie DC w sieci lokalnej na kompie (2) czyli łącze sie
przez kompa (1) i jezel poloczenie jest okolo 5MB/s to ten komp z maskaradą
strasznie zwalnia ze nie sposób cokolwiek robić.
Czy to normalne? W koncu to tylko 5MB/s.

Sieciówki w kompie (1) to rtl8139 i Intel 82557 i nie mam ustawionego zadnego
dodatkowgo filtrowania pakietów oprócz maskarady.
Komp to Caleron 300A na 440LX. PLD 1.1. 64Ram bez X-ów.