Riva128 problem z X'ami

Rafał Gruszczyński pld w gizmonet.neostrada.pl
Sob, 1 Lis 2003, 00:39:14 CET

Akurat sterownik XFree-driver-nv-4.3.99.11-0.3 i starsze również, nie
będą działały!!! Bo nie maja modulu riva128 skompilowanego.
Zbudowałem sobie X'y z CVS'u i już wszystko ladnie pieknie dziala.

-----Original Message-----
From: Łukasz Maśko [mailto:masko w ipipan.waw.pl]
Sent: Sunday, October 19, 2003 3:40 PM
To: Eksploatorzy PLD Linuksa
Subject: Re: Riva128 problem z X'ami

Dnia niedziela 19 październik 2003 14:04, Lukasz Glebicki napisał:

> Zainstaluj pakiet kernel-...nvidia... albo w pliku konfiguracyjnym
> wybierz modul nv (lub nvidia jak bedziesz mial zainstalowane
> kernel-...nvidia...)
Akurat, zgodnie z dokumentacją, binarne sterowniki od Nvidii (czyli
właśnie
kernel-video-nvidia) nie obsługują modeli Riva 128/128ZX. Do tego jest
właśnie sterownik nv.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:
146553537

http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy

dostales tutaj odpowiedz na swoje pytanie?
podziel sie z innymi i dopisz do FAQ!
		http://pld-linux.org/FAQ/