Garsc problemow z nestem

Nie, 2 Lis 2003, 11:30:03 CET

On Sunday 02 November 2003 10:50, raf wrote:
> (...)
> Pierwszy problem zauważyłem po instalacji Xów, nie ładuje mi
> się przy starcie moduł psmouse, jak załaduję poprzez
> modprobe to jest OK, ale nie wiem jak zmusić go do ładowania
> się z modprobe.conf

Wpisać do /etc/modules na sztywno ?
Potem możesz mi zdradzić jak zrobić aby ustawić odpowiedni mnożnik myszy ...

> Drugi problem dotyczy również modułów ale ALSY (ens1371),
> nie chcą ładować się z modprobe.conf a ręcznie się ładują,
> co prawda i tak dźwięku jeszcze z nich nie wydobyłem :-(

Tak jak Ktoś mi napisał zaisntalować alsa-utils-init.
BTW nie ma tego w Ac.

> Jeszcze jedno pytanie, nawet po załadowaniu ręcznie alsy
> alsamixer wywala mi się błedami sugerującymi, że nie
> wszystkie użądzenia w /dev są stworzone. Dawno temu jak
> robiłem podejście do alsy 0.4 to pamiętam, że był dostępny
> jakiś skrypt, który tworzył potrzebne urządzenia, teraz nie
> mogę go znaleźć :-(.

Mmm, ja mam devfs i po odkomentowaniu wpisów alsy w nim wszystko mi prawie gra
tak fajnie jak pod windą, a alsamixer o nic nie krzyczy.

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright