super sprzecior

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Nie, 2 Lis 2003, 12:48:35 CET

Dnia nie 2. listopada 2003 12:16, pbern w pbern.biz napisał:
> Musze zainstalowac PLD na i585 (pentium 100MHz),
> a co najwazniejsze system musi tam dzialac w miare stabilnie.
>
> Wszytko chce oprzec na 2.6 (ze wzgledu na priorytowanie procesow usera),
> do tego icewm (jest jakis ladny/prosty/lzejszy WM),
> oraz podstawy abiword, gnumeric..etc...
>
> Moze ktos ma jakies inne propozycje.,.. tzn lzejszych programow???
> dodam ze jest tam tylko 48mb ramu...
Windowmaker jako WM też jest OK - jeszcze na 486 + 16MB RAM-u elegancko się
sprawował :) Co do edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego - to myślę, że
wybór jest OK. Ewentualnie  jako przeglądarka jakaś opera.

--
Jacek Rzęsista
ICQ:19324277