Limit wielkości pliku 2G na jądrze 2.4.20 i glibc 2.3.2

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 2 Lis 2003, 12:55:39 CET

On Wed, 29 Oct 2003, Radoslaw Zielinski wrote:
> Bingo, to zsh.  dd, bash i perl sobie radzą.  Problem występuje też przy
> ksh:
>
>   $ ls -s blah
>   2,2G blah
>   $ echo >> blah
>   sh: cannot create blah: File too large
>
>   $ rpm -qf =zsh =sh
>   zsh-4.1.1-4
>   pdksh-5.2.14-30

To jest kwestia ich przebudowania czy po prostu nie są przystosowane?
Z czego wynika w nich to ograniczenie?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...