Garsc problemow z nestem

Kamil Kosiński kosinskk w wsisiz.edu.pl
Nie, 2 Lis 2003, 14:13:07 CET

W liście z nie, 02-11-2003, godz. 10:50, raf pisze:
> witam wszystkich,

Witam

> Może ktoś mnie nakieruje na rozwiązanie,
> gdzie popełniam błąd?

Masz jeszcze modules.conf, które Ci działało? Jeśli tak, to spróbuj
odpalić
generate-modprobe.conf > /etc/modprobe.conf

Alsa też u mnie chodzi na ens1371 bez żadnych problemów na 2.6.
Wystarczyło odpalić ten skrypt i już leciała muzyczka. Może z myszką też
to pomoże. Nic innego nie przychodi mi do głowy.
Jeśli to nie pomoże, to zrób downgrade kernela do 2.4. Chyba wczoraj
pojawilo się nowe 2.4.22 w nescie.A jak tam nie ma to jest pewnie w OLD.
I zobacz czy wszystko jest ok. Będziesz przynajmniej wiedział czy to
wina kernela.

pozdrawiam

--
Kamil Kosiński    mailto:kosinskk.wsisiz.edu.pl JID:kamil w jabber.atman.pl
          Każdy, kto kiedykolwiek zbudował jakieś "nowe niebo",