Limit wielkości pliku 2G na jądrze 2.4.20 i glibc 2.3.2

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Nie, 2 Lis 2003, 15:25:04 CET

Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> [02-11-2003 12:55]:
[...]
> To jest kwestia ich przebudowania czy po prostu nie są przystosowane?
> Z czego wynika w nich to ograniczenie?

Nie wiem.  Przebudowywałem nie raz, także to nie to.

A'propos: jakieś przeciwwskazania co do domyślnego włączenia largefiles
w inn.spec?

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]