VPN PLD -> PLD <- Windows

Nie, 2 Lis 2003, 20:37:33 CET

On Sunday 02 November 2003 20:25, Marcin Kurzyna wrote:
> poczytałem o tym ale pobieżnie; powiedz mi, czy da się z tym zrealizować
> połaczenie dla komputera z adresem lokalnym, nierutowalnym łączącym się
> do netu przez NAT do którego nie mam dostępu? Chodzi mi o tunel między
> Kompem a MojąSiecią :)
>
> Komp(192.168.*)->NAT->[internet]->MojaSieć
>
> A jeśli nie openVPN to może jakoś inaczej?

Jeśli TwojSieć dysponuje komputerem z publicznym numerem IP to jak najbardziej
się da przy użyciu openvpn [1].

[1] Mam na myśli linux<->linux. Konfiguracji winda -> linux/winda nie
testowałem, ale podobno ostatni openvpn działa z Win > 2k.

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright