VPN PLD -> PLD <- Windows

Pawel Koska poul w pf.pl
Nie, 2 Lis 2003, 22:36:04 CET

Witaj Mateusz,

W Twoim liście datowanym 2 listopada 2003 (20:37:33) można przeczytać:

> Jeśli TwojSieć dysponuje komputerem z publicznym numerem IP to jak najbardziej
> się da przy użyciu openvpn [1].

> [1] Mam na myśli linux<->linux. Konfiguracji winda -> linux/winda nie
> testowałem, ale podobno ostatni openvpn działa z Win > 2k.

A mozna by poprosic o jakas pomoc ??
Ja sie nie znam, i nic nie rozumiem z tego howto na stronie
http://openvpn.sourceforge.net/
Moze ktos mi podpowie co zrobic ??

tylko prosze nie manuale, bo ja nic z tego nie rozumiem. Zagladalem do
/usr/share/doc/openvpn-1.4.1/ ale tez nic nie zrozumialem.

Podobno konfiguracja jest prosta... ale chyba i tak za trudna dla mnie
:-(

Ja nie chce zadnej zaawansowanej konfiguracji, po prostu che jakiegos
VPN'a uruchomic.

--
Pozdrowienia,
 Pawel                            mailto:poul w pf.pl