[Ac] Ludzie którzy by potestowali ( Było [OT] lista spec)

Krystian T krystian w tomczyk.civ.pl
Pon, 3 Lis 2003, 23:12:20 CET

W liście z wto, 28-10-2003, godz. 21:54, Tomasz Witek pisze:

> Moze czegos nie ma na ftp ? Ja nie wiem ?
> Jakby co to prosze o info.

[...]
> Jakby co to pisac, pisac.
>
> TiweK
No i zainstalowałem :)
zauważyłem trochę braków:
xinitrc i wmconfig brakowało jak chciałem instalować AfterStep'a
control-center brakowało do gnome
i trochę rzeczy do poprawki:
w niektórych pakietach były błędy w nazwie np.:
kernel-video-nvidia-1.0.4496-11_2.4.21-1.6.i686.rpm
                               ^ powinno być raczej @
tak było w kilku pakietach, ale akurat tego zapamiętałem.
XFree86-driver-nvidia nie chce się instalować jak jest
kernel-smp-video-nvidia tylko chce kernel-video-nvidia (ale to już we
wcześniejszych wersjach też tak było (może nie wszystkich))
Krystian T

    "Errare humanum est"