k3b

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Pon, 3 Lis 2003, 23:36:43 CET

Zbudowalem k3b z cvs'u (  k3b-0.10-1.i686.rpm ) wraz z
vcdimager-0.7.14-1.i686.rpm. Program się uruchamia, ale nie działają mu dwie
rzeczy:
- nie znajduje nagrywarki/cdromu ;-) cdrecord jak i x-cd-roast widza
nagrywarke i na niej nagrywaja.
- nie znajduje pliku cdrdao, mimo tego, ze w /usr/bin cdrdao sie znajude.

Bardzo mi ten pakiet potrzebny nie jest, lecz z opisow w specu ma to czego nie
ma x-cd-roast, czyli bezproblemowe nagranie plyt audio z mp3.
Rozumiem, ze z podobnych przyczyn jak moje, tego pakietu nie ma w drzewku ra?
:)

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User # 318551