obnizenie temperatury athlona

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Wto, 4 Lis 2003, 01:07:14 CET

On Tuesday 04 of November 2003 00:22, Adam Gapiński wrote:
> Osóbka znana jako Bartosz Taudul, wystukała:

> Co polecasz do Athlona 2000?
> W "miarę ciche" i nie na wodę :)

spire whisper rock III silent... www.komputronik.pl niby gówno, ale u mnie
chodzi, za 40zł to całkiem przyzwoite chłodzenie, w miarę ciche i w miarę
dobrze chłodzi (barton 2500+ na 2250mhzm, 10.5 215mhz czyli wydajność ponad
athlon 3200+) choć już zbieram na wodne chłodzenie, bo w stresie mam tu
trochę gorąco:)

aha, tylko ładnie posmaruj pastą temoprzewodzącą.. u mnie, co było dla mnie
szokiem, jak poruszałem już założonym radiatorem na procku to chyba pasta
się trochę rozsmarowała i pare C mniej miałem.. i mogłem go bardziej
podkręcić ;-)

--
.: Jakub Głazik - [ZyTeK]
.: zytek [AT] pld-linux.org - http://www.misiaj.sie.pl