k3b

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Wto, 4 Lis 2003, 01:22:14 CET

Lukasz Glebicki wrote:
> Zbudowalem k3b z cvs'u (  k3b-0.10-1.i686.rpm ) wraz z
> vcdimager-0.7.14-1.i686.rpm. Program się uruchamia, ale nie działają mu dwie
> rzeczy:
> - nie znajduje nagrywarki/cdromu ;-) cdrecord jak i x-cd-roast widza
> nagrywarke i na niej nagrywaja.
> - nie znajduje pliku cdrdao, mimo tego, ze w /usr/bin cdrdao sie znajude.
>
> Bardzo mi ten pakiet potrzebny nie jest, lecz z opisow w specu ma to czego nie
> ma x-cd-roast, czyli bezproblemowe nagranie plyt audio z mp3.
> Rozumiem, ze z podobnych przyczyn jak moje, tego pakietu nie ma w drzewku ra?
> [...]
Do drzewka Ra, to on chyba prędko nie trafi - żeby wersję 0.9 (nie rpm)
skompilować, mocno się kiedyś napociłem.
A u mnie k3b nie identyfikuje (choć widzi) urządzeń ATAPI (przez
ide-cdrom, przez ide-scsi i owszem) na 2.6.0-test4 - na >=test7 jest ok.
Nie jestem pewien - może dowiaduje się o nich z zapamiętanej
konfiguracji i dlatego w ogóle są.
Przypuszczam, że to wina raczej najnowszych cdrtools.

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org