k3b

grzes grzespt w pf.pl
Wto, 4 Lis 2003, 09:22:21 CET

Dnia pon 3. listopada 2003 23:36, Lukasz Glebicki napisał:
> Zbudowalem k3b z cvs'u (  k3b-0.10-1.i686.rpm ) wraz z
> vcdimager-0.7.14-1.i686.rpm. Program się uruchamia, ale nie działają
> mu dwie rzeczy:
> - nie znajduje nagrywarki/cdromu ;-) cdrecord jak i x-cd-roast widza
> nagrywarke i na niej nagrywaja.
> - nie znajduje pliku cdrdao, mimo tego, ze w /usr/bin cdrdao sie
> znajude.
>
> Bardzo mi ten pakiet potrzebny nie jest, lecz z opisow w specu ma to
> czego nie ma x-cd-roast, czyli bezproblemowe nagranie plyt audio z
> mp3. Rozumiem, ze z podobnych przyczyn jak moje, tego pakietu nie ma
> [...]

Ktoś się odgrażał (tu albo na betatesters)
że to pójdzie na buildery, ale narazie cisza...

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |